Rekrutacja Kierownik Działu Agri

Strona główna / Precon Polska / Kariera i rozwój / Kierownik sprzedaży działu AGRI

Kierownik sprzedaży działu AGRI

Poszukujemy nowego współpracownika, tym razem na stanowisko Kierownika Sprzedaży Działu AGRI – produktów dla rolnictwa.

Poszukujemy osoby, która będzie sprawowała pieczę nad naszym działem AGRI, w szeroko i głęboko rozumianym tego słowa znaczeniu. Gospodarza działu, w którym mamy 6u doradców techniczno–handlowych.

Punktem wyjściowym Twojej pracy jest miejsce w naszym biurze w Warszawie. Obowiązki zawierają jednak sporą ilość bezpośredniej współpracy z naszymi doradcami techniczno-handlowymi w różnych rejonach Polski.

Sektor AGRI jest naszym głównym działem sprzedaży na teren Polski. Od wielu lat z sukcesami sprzedajemy rolnikom szeroką gamę naszych produktów – wielkogabarytowych prefabrykatów budowlanych. Posiadamy wiele wyspecjalizowanych rozwiązań, stale udoskonalamy nasze produkty, by zwiększyć sprzedaż i umocnić się w tym segmencie rynku.

Mamy duże doświadczenie w produkcji i sprzedaży elementów prefabrykowanych, które sprostały konkurencji zarówno w Polsce, jak i w Skandynawii. Jesteśmy wyspecjalizowanym producentem szczególnie nowoczesnych materiałów budowlanych a także posiadamy na miejscu specjalistyczne biuro projektowe. Sami wytwarzamy wszystkie nasze produkty, zarówno te standardowe, jak i te projektowane pod szczególne zamówienia klientów. Projektujemy je w Warszawie, a wykonujemy w naszym zakładzie w Jastrowiu koło Piły.

Jesteśmy również dużym eksporterem prefabrykatów, jak i usług projektowych na rynek mieszkaniowy w Szwecji, dla naszej firmy matki ABETONG AB. Ścisła współpraca ze Szwecją jest naszym dniem powszednim, skąd też mamy możliwość czerpania pomysłów do dalszego rozwoju dowolnych działów.

Posiadamy również potencjał montażowy, który w szczególności wykorzystujemy do montażu lub budowy własnych obiektów wymagających unikatowych umiejętności. Jesteśmy otwarci na wszelkie rozwiązania, które są zbieżne z naszymi koncepcjami biznesowymi, a które przynoszą korzyści nam i naszym klientom.

Dysponujemy nowoczesnymi narzędziami pracy, takimi np. jak dobre komputery, czy oprogramowanie – aktualne obecnie na rynku. Jesteśmy pod stałą opieką działu IT na terenie Polski.

Określamy siebie mianem nowoczesnej firmy, zarządzanej i działającej w stylu zachodnim, której właścicielem jest leader światowego rynku – „top 3” – koncern HeidelbergCement Group. Posiadamy płaską organizację, wobec czego będziesz bezpośrednio współpracował ze swoim zespołem, z kierownikami równoległych działów – produkcji, projektowania, finansów i administracji oraz rożnych służb firmy, takich jak np. BHP, jakość. Bezpośrednim zwierzchnikiem wszystkich kierowników i służb jest szef całej firmy, z którym będziesz regularnie współpracował.

Do Twoich obowiązków przynależą wszystkie i wszelkie działania ukierunkowane na rozwój naszego działu Agri. Chcemy, abyś przygotowywał ogólną strategię dla działu Agri – pomysł, plan i sposób jego realizacji. Co? Jak? Kiedy? Kim? Czym? Za ile? Itp. Co z tego będziemy mieli? Wspólny mianownik to OPŁACALNOŚĆ!

W konsekwencji będziesz przygotowywać plany marketingowe, pomysły na sprzedaż, a później je skutecznie realizować. Chcemy, abyś obserwował rynek, trendy, potrzeby, nisze, proponował co, kiedy i jak mamy zrobić by być lepszymi. W oczywisty sposób przynależy przygotowywanie ofert, umów, raportów, zestawień, analiz, tabelek i opisów. Będziesz też brał udział w przygotowywaniu budżetu dla działu i jego aktualizacjach. Nie zaczynamy od zera, więc jest na czym bazować. Jesteśmy też otwarci i pomocni – koledzy i koleżanki.

Oczekujemy cech osobistych, zdolności, umiejętności i pewnego doświadczenia przynależnych do proponowanego stanowiska. W tym:

  • wyższego wykształcenia – kierunki rolnicze/techniczne, najchętniej z SGGW;
  • popartej wiedzy o rolnictwie, rolnikach, fermach i produkcji zwierzęcej;
  • kilkuletniego doświadczenia w sprzedaży – najchętniej w branżach hodowlanych lub/i technicznych;
  • dyspozycyjności i elastyczności – praca wymaga wyjazdów, w różnej ilości i z różną częstotliwością. Również dalekich i długich. Są one trudne do określenia i wiele będzie zależało od Ciebie;
  • swobodnej – biurowej obsługi komputera, pakietu Office, w szczególności Excela i Worda;
  • prawa jazdy kat. B;
  • swobodnej znajomości języka angielskiego w znaczeniu swobodnej komunikacji. Każdy popełnia błędy, ale nie każdego można zrozumieć. Współpracujemy ze Szwecją i jakoś musimy się dogadywać przez telefon, mailami czy na spotkaniach. To jest bardzo ważne!

Oferujemy:

  • dobrego, stabilnego i niezawodnego pracodawcę. Większość z nas pracuje w firmie wiele długich lat;
  • nowoczesne środowisko pracy, w nowoczesnej firmie;
  • wszystkie niezbędne, nowoczesne narzędzia do pracy;
  • obowiązki, ale też uprawnienia właściwe temu stanowisku;
  • otwarty, przyjazny i pomocny zespół kolegów i koleżanek;
  • rozsądne wynagrodzenie oraz inne warunki pracy ustanawiane indywidualnie. Konkurencyjne choć nie najwyższe na rynku;
  • dobrą lokalizację miejsca pracy na tyle, na ile będziesz w naszym biurze przy ulicy Domaniewskiej w pobliżu Galerii Mokotów.

Nie oferujemy:

  • dużej hierarchii i szczebli do ich pokonywania. Organizacja jest płaska, a Ty już będziesz w niej praktycznie najwyżej;
  • kariery w koncernie. Nie jest to wykluczone, ale my potrzebujemy Ciebie tu, teraz i na długie lata;
  • maksymalizacji zarobków czy innych warunków pracy, płacy i wynagradzania.

Brzmi interesująco? Opisuje kim jesteś? Co chciałbyś robić?Jeśli masz jakieś pytania czy wątpliwości chętnie pomożemy Ci je wyjaśnić. Skontaktuj się z nami.

Kandydatów prosimy o przesłanie CV za pomocą formularza aplikacyjnego znajdującego się niżej lub o przesłanie aplikacji pisząc z tytule „Kierownik działu AGRI” do:

tamara.kretkowska@precon.com.pl  tel: +48 607 640 027 lub
piotr.kolosowski@precon.com.pl tel: +48 667 512 301

Powodzenia!

Aplikuj o pracę

  • Drop files here or
    Akceptowane typy plików: doc, docx, pdf.